joo.. jag har precis köpt bilen! men min ekonomiska sits har ändrats drastiskt så jag kan tyvärr inte ha kvar bilen.. :( de kanske låter skumt.. men de är faktiskt så. jag hade helst av allt givetvis behållt bilen men de går inte som de ser ut nu tyvärr :x Men bilen är verkligen i nyskick.. så de ha...