Hej. Har inte hittat en tråd för nya medlemmar, så jag introducerar mig själv här. Jeg heter Claes, ock är från Danmark. Flyttade till Gtb i 2009, ock försöker lära mig språket. Jävligt svårt, ock skriva på svensk går inte utan Spell-check :-). Har absolut ingen koll på tekniska ord, så kommer nog a...